
Osobni i profesionalni razvoj: (raz)otkrijte (se) na našim stručnim usavršavanjima
Pridružite nam se na jedinstvenim i inspirativnim događanjima kojima ćemo vas provesti kroz različita područja društveno-humanističkih znanosti čiji sadržaji interferiraju s egzistencijalnom analizom i logoterapijom.
Stručna događanja okupljaju stručnjake i profesionalce iz određenog područja, omogućujući im dijeljenje znanja, iskustava i prikaza iz prakse. Na temelju toga sudionici - profesionalci ili radoznalci mogu profesionalno ili osobno napredovati. Čovjek se zrcali, uči i razvija kroz odnose. Osim toga to je mjesto na kojem vam se pruža prilika izreći vlastita očekivanja i potrebe - profesionalne i osobne.
Neka od oblika stručnih usavršavanja bit će popraćena dodijeljivanjem bodova od nadležnih komora.
U pravilu stručna usavršavanja bit će interdisciplinarna i uživo, neka od njih hibridna.

osobni i profesionalni razvoj
Stručna usavršavanja nužan su dio profesionalnog razvoja i karijerne izvrsnosti. U moru ljudskih potreba, šumi psihoterapijskih pravaca i bezbrojnim odnosnim očekivanjima, čovjek se u tom složenom profesionalnom ekosustavu treba osnažiti, povezati, preispitati... u protivnom se zbog profesionalne iscrpljenosti može osjećati kao "Pale sam u svijetu", a osoba koja pati nije pogodna za rad s ljudima (W. Glasser, psihijatar).
Učenje = razvoj, samospoznaja... i sve ono što je važno i vrijedno da bi se osjećali dobro u svom profesionalnom habitusu.

Iskusite snagu logoterapije na interaktivnim radionicama, inspirativnim predavanjima i tematskim raspravama
Ova događanja namijenjena su svima koji žele produbiti vlastitu spoznaju i potrebe te unaprijediti socijalne i emocionalne vještine.
Pridružite nam se na navedenim aktivnostima i zakoračite u budućnost iz perspektive drugog kuta gledajući kroz vrijednosno smislene aktivnosti koje će odrediti vašu budućnost i dozvoliti da budete autentični.

Stručni skup
Prva jesenska logopedagoška škola
(Raz)otkrivanje smisla, odgoj za vrijednosti i socijalne kompetencije u kontekstu suvremene škole
– pedagogijska i logoterapijska perspektiva
Dvorac Mihanović, Tuheljske Toplice
12. i 13. 10. 2023.
Predavači
-
doc. dr. sc. Jelena Maričić, psihologinja i psihoterapeutkinja, Odsjek za psihologiju na Fakultetu hrvatskih studija
-
dr. sc. Luka Maršić, psihijatar i psihoterapeut KBC-a Sestre Milosrdnice u Zagrebu
-
dr. sc. Petar Smontara, pedagog i psihoterapeut, vanjski suradnik Odsjeka za pedagogiju Filozofskog fakulteta
-
Alma Rovis Brandić, mag. paed. soc., viša savjetnica pri AZOO-u i predsjednica Komore socijalnih pedagoga
Voditelji iskustvenih radionica
-
dr. sc. Petar Smontara, pedagog i psihoterapeut
-
Jelena Bičanić, socijalna pedagoginja i psihoterapeutkinja
-
Marija Božićević, logoterapeutkinja
Panel rasprava :
"Izazovi odrastanja i suvremene škole"
-
Moderatorica: Alma Rovis Brandić, mag. paed. soc., viša savjetnica pri AZOO-u i predsjednica Komore socijalnih pedagoga
-
Sudionici: doc. dr. sc. Jelena Maričić, psihologinja, dr. sc. Luka Maršić, psihijatar, dr. sc. Petar Smontara, pedagog, Jelena Bičanić, socijalna pedagoginja te ravnatelj/ica jedne osnovne i jedne srednje škole
Naravno, djeca kao odrasli ljudi najvjerojatnije neće samo slijediti zadane rute, već će se upustiti u neke pustolovine, ali kada zatreba, kada zapnu u slijepoj ulici, poslužit će se sjećanjem na smjer u kojem su ih uputili njima dragi ljudi.
- Elisabeth Lukas
Stručni skup u organizaciji Viktor Frankl Centra - Zagreb, sastoji se od tematskih predavanja, panel rasprave i iskustvenih radionica.
Svakom sudioniku omogućeno je pohađanje sve tri navedene radionice, a svaka od njih uključuje 12-14 sudionika.
Ponajprije je namijenjen stručnim suradnicima u odgojno-obrazovnim ustanovama, nastavnicima i učiteljima te njihovim čelnicima, a osim "profesionalcima" i ponekim "radoznalcima".
Nadležnim komorama predan je zahtjev za bodovanje stručnog skupa.
Mogućnost smještaja (noćenje s doručkom) u Hotelu Well, Tuheljske Toplice po povlaštenoj cijeni.
Broj mjesta ograničen (max. 40 osoba).
Cilj prve jesenske logopedagoške škole je:
-
analizirati pedagoške i socioemocionalne razvojne čimbenike djece i adolescenata na kontinuumu rizika intervencijskog spektra (Mrazek i Haggerty) koji proizlaze iz atrofije odgoja i nepovoljnih čimbenika na razini mikrosustava (teorija ekološkog razvoja U. Bronfenbrennera), a mogu se protumačiti načelom ekvifinalnosti ili multifinalnosti u okviru probabilističke prirode odstupanja u socioemocionalnom razvoju djece i adolescenata
-
promicati egzistencijalno-fenomenološku teorijsku i savjetodavnu perspektivu na operativnoj razini u pedagoškoj praksi